we love girls generation

we love girls generation

girls generation clip photo and.....
we love girls generation

we love girls generation

girls generation clip photo and.....

تولد سانی جون

تولدش مبارک بامزه ترین عضو گروه سونیوشیده

  ادامه مطلب ...

jessica

 ania chingoo
منکه باهاش حال کردم خیلی نازه

سونیو شیده در ایران

ببخشید این خبر جا موند 

از عنوانش شوکه شدین نه؟؟؟؟؟ نترسین گیرلز جنریشن به ایران نیومدن فقط موج کره یا همون k-wave به پاساژ موبایل فروشی(علاالدین در تهران) هم کشیده شده بسی عجیب است خخخ
موزیک ویدیوی gee از این گروه از یکی از گجتهای یک مغازه پخش میشد باید بگم افراد زیادی وایستاده بودن و تماشا میکردن و خعلی خوششون اومده بود و میگفتن چه خوشگله وقتی داشتم عکس میگرفتم خعلی تعجب کردن فکر کردن دیوونه ام اما وقتی یه کوچولو از این گروه براشون گفتم و اینکه طرفدارای زیادی تو ایران دارن و من میخوام برای اونا بزارم فقط یه لبخند زدن (بازم شاید فکر کردن من دیوونه ام) نمیدونین چقدر ذوق کردم وقتی با این صحنه روبه رو شدم

یسل

منبع خبر http://koreanloverr2.blogfa.com/category/213